Jäkla skitknä!

Hejsan!
Jag vet att det var länge sen sist, men det har liksom bara inte blivit av ...
Det har hänt en del alla fall!
Jag kan inte berätta om alla här i bloggen, men det hela började åtminstone bra och sen vet jag inte riktigt hur det står med det nu. Jag tyckte att det gick bra, men det kanske är lite struligt på den fronten.
Vi får väl se om jag kan avslöja mer längre fram. Det beror på, det är faktiskt inte helt omöjligt beroende på vad som händer här näst!

Sen har jag gjort illa knät på något mystiskt sätt! Jag tror att jag vet vad det är efter att ha pratat med lite olika kontakter och det är förmodligen något strul med mina ledband eller något liknande.
Ska vila det och sen hoppas på att det blir bra igen!
Tack alla för hjälpen!

                          ~ Tack o lov för bandage!
             
Min lilla gubbe Edward börjar bli gammal nu märker jag. Det är hemskt tråkigt och jag känner mig väldigt ledsen över det. Det är just nu jag skulle behöva en viss person, men det verkar som sagt vara lite strul med det.
Skulle hursomhelst vilja prata med honom, men sålänge som han inte verkar bry sig så mycket så tänker inte jag göra det heller.

 ~ Haha, det här är min hamster i ett nötskal ;) (Dock inte han på bilden! :P)

Idag började jag jobba och det ska jag göra två veckor ute på salong :)
Superkul och jag är hos Dori och Lina på KLipp-it :D Supersalong med supermänniskor :) <3
Förutom knät och det faktumet at jag med nöd och näppe har kunnat gå så har det gått bra tycker jag.
Hoppas det fortsätter positivt :)




En liten uppdatering alltså!
Puss o kram!


 


Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0