Ledsen!

Hejsan!
Jag måste bara börja med att säga att jag är på ett lite ledsamt humör idag.
Fortfarande sjuk, o jg har väl egentligen inte så mycket emot det för att vi inte har fått så mycket läxor än, men jag vet inte ... Det känns ändå som om jag missar nåt typ.
Och så är jag väldigt avundsjuk på Kenza, of course, som fick träffa Tokio Hotel två gånger o intervjua dem!
Det svider lite kan jag säga!
Och jag tog mig aldrig tid att leta upp sidan mamma länkade men som inte fungerade. Då hade man ju kunnat vinna en träff med dem, men jag tänkte också att det var väääldigt många som tävlade.
Även om jag är en optimist så har jag väl mina gränser:P


Anledningen till att jag är inne på datan överhuvutaget när jag är sjuk (=inge bra) är att jag måste läsa på lite om några frisörföreningar till skolan ... Jobbigt, men jag ska inte klaga.
Sen ska jag göra lite lunch och snabbt springa tillbaka till sängen igen!

På söndag fyller jag år så jag hoppas att jag är frisk då :)
Några från släkten kommer och kanske någon av mina brorsor:D
Önska mig gärna grattis på söndag så blir jag glad!


En en gång, tack för alla kommentarer jag får och alla nya läsare de bär med sig :)
Det här går ju rikigt bra nu! :)
Jag ska försöka svara lite mer personligt på dem sen, men just nu orkar jag inte, tyvärr!


Tack för att ni förstår att jag inte kan blogga så mycket nu när jag är sjuk, jag älskar er för d!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0