Chill i solen

Hejsvejs!
Nu sitter jag här ute på balkongen igen för andra dagen i rad! Lyx!
Och imorgon blir det bara typ en kvarts "skola" på grund av ett missförstånd, så om jag har fått svar från kundservice i en butik och de säger att mina produkter finns inne i affärerna så ska jag shoppa!
Sedan blir det till att klippa Carlie! Tänka er att den dagen skulle komma också! ;)
I går kväll var jag hyper på grund av trötthet så jag och Stina satt inne på msn och tog igen all tid vi har missat sedan hennes vecka i Barcelona. Mycket roligt och mycket osammanhängande konversationer är en bra sammanfattning på det, tycker jag!
(Jag vill passa på att be om ursäkt i förväg ifall jag verkar smått oseriös under dagen, jag är nämligen fortfarande väldigt trött!)
Nu ska jag fortsätta att sola och hoppas på att bli i alla fall lite brun ;)
Ha en skön eftermiddag så kommer förmodligen mer uppdatering senare :) ♥
~Jag med Lenitas glasögon som jag fullkomligt älskar! ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0