Jag är kär ...

... i min nya ring som kom hem från cocoo i dag!!! :D Jag trodde att den skulle komma på fredag och var glad över det, men detta är ju hur bra som helst! Jag kan verkligen helt seriöst rekommendera cocoo.se till alla mina läsare, för så bra service har jag typ aldrig fått! Först fick jag hem min beställning typ två dagar efter och sedan hade Coco skrivit en personlig liten lapp och lagt alltsammans i världens sötaste lilla ask! Nu vet jag i alla fall vad jag ska ha för ring när jag gifter mig, inget annat duger! ;)
(Nu får ni se tusen bilder på min ring och jag skiter faktiskt just nu i om ni vill det eller inte! :D)
~ Haha, jag försöker faktiskt se förvånad ut! Ser ni att jag med hjälp av mina ögon säger; "Vad kan det finnas i paketet?!" ;)



~ "Tack och välkommen åter *blomma* / Coco"
Hur gulligt?♥










~ Haha, jag upptäckte nu att mitt ansikte ser väldigt roligt ut här, men det låtsas vi inte om!






Hur snygg?! Förstår ni nu vad jag menade med ´Humanoid´inspirerad? :D
Detta är kärlek på hög nivå! ♥
Puss!♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0