Jag kommer inte på någon rubrik ...

Sådär, nu känns det skönt att ha uppdaterat lite igen! Jag har börjat bli lite smått bloggfanatisk efter skärpningen med bilder. Nu har det blivit lite utav en vana att fota allt som verkar intressant och sedan överföra bilderna till datorn så fort jag sätter mig ned framför den.
Jag kom att tänka på en sak igår när jag gick förbi min gamla skola. Det var ett väldans tjat om huruvida det skulle bli ett övergångsställe eller inte över vägen eftersom alla vi som gick där sprang över oavsett.
Efter ett tag beslutades det att det skulle "byggas" ett, men det är fortfarande fler som använder det stället där vi alltid har gått över. Tänk att vanor sitter så hårt ingjutna.
Det var bara något jag reflekterade över och ville få ur mig, så!

Jag hörde att det ska bli snöoväder i morgon och i helgen :O Kan det verkligen stämma? Det låter ju helt otroligt i så fall. Snö nu igen? Nu är det ju nästan sommarvärme för tusan!
Om det blir snöstorm igen så ska jag stämma meteorologerna! (Haha, jag vet att det inte är deras fel, men någon måste man ju skylla på ;))
Usch, nej nu pratar vi om något annat!
Vampire Diaries i kväll klockan 20.00! Vad tycker vi om det?
Jippiiiiiiiiiiiiiiiiiiie säger jag! :D
Något annat roligt är att jag i går fick hem en bekräftelse om att jag har fått sommarjobbet :) Jag kommer att bli riiiiiik ;) Sedan fick jag också FRIDA och Cosmopolitan om innehöll ett presentkort på en film, och så damp värdechecken på en skönhetsbehandling äntligen ner i brevlådan! Frågan är om man ska vänta till den sommarperioden då jag INTE har någon träning och välja manikyr? Eller ska man välja massage?
Vi får väl se!
Vad hade ni valt?
~ Haha, ja! Det är glädje som jag försöker att utstråla, men det gick ju sådär ;)

Nu ska jag försöka hitta på något att göra i stället för att skriva en miljon inlägg!
Avslutningsvis kommer en dagens outfit och bilder från i går!
Puss♥
Det blev den rosa klänningen och strumpbyxor (som jag för övrigt också inhandlade i går) matchat med mitt "ring-halsband" och blommiga örhängen från H&M :) 
Haha, våren lockar fram alla ljusa och härliga färger hos mitt sinne! ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0