New

Jag tänkte bara lägga in en bild på min fina nya väska som jag fick av mamma när hon rensade ur hennes garderob (hon var den store inspirationskällan för min och Flisans storstädning av våran!).
Mycket snygg som passar både som partyväska och till vardags, kanske dock lite mer stan än skolan skulle jag vilja säga! Men man kan ju använda den vart man vill i alla fall :)

Och när vi ändå snackar mode så kan jag glatt dela med mig av en bild av ett riktigt sommrigt serice (?) halsband med snäckor som jag hittade när jag städade :) Fint nu till våren och sommaren!
Jag ber verkligen om ursäkt för bildkvalitén, men de är tagna med min mobilkamera!
Pussar ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0