Permanent för hela slanten

Hejsan!
I dag är jag back on track igen och för att sammanfatta dagen kan man verkligen säga att den har handlat om permanentrullning i alla dess former! Visste ni till exempel att det är fullt möjligt att få sina ögonfransar permanentade? Det är faktiskt sant!
Vi kickstartade igång Frisör B i dag och det är en hel del roliga moment som jag ser fram emot!
Bland annat ska vi arbeta mer med kniv, dels imorgon, och det är mycket mycket uppskattat!
Nu sitter jag på sängen och smuttar på en riktig vitaminbomb som jag har "uppfunnit" på egen hand ;)
Det är mycket enkelt;

Häll frysta hallon efter behag i ett stort glas.
Sätt in i mikron tills de är väldigt varma (kolla av).
Häll i mjölken och rör om!

Enkelt va? Galet gott också!

Nu lägger jag bara in alla bilder från veckan utan en massa tjafs ;)
~ På landet bredvid min älskade gitarr :) ♥



~ Puss puss!



~ Posar lite innan farmor och farfar dök upp!







~ Mums! Paprika och ost mackor till frulle :)



~ När jag kom ut i köket (sist av alla som vanligt!) stod varm choklad på spisen :=)



~ Det var rätt så soligt på lördagen :)



~ A shot at love X 3! Alla tre finisar har lugg sedan igår! Rose (till höger) fick sig en klippning av mig, men de andra bilderna går inte att lägga upp just nu! Men den som väntar på något gott ...!



~ Minns ni vad jag sa om min cliffhanger? Här är nagellacket! Tadam! Snyggt eller vad?
Synd bara att man inte ser hur intensiv färgen faktiskt är! Finns att köpa på H&M
(Det som ser ut som ett blåmärke på handen är bara lila eyeliner ;))







Puss ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0