Shoppa = Goodie!

Hejsan på er!
I går åkte jag som sagt och shoppade och denna gång blev det Kista! Kände att jag inte hade varit där på ett tag och att de började sakna mig där borta, haha!
Jag kom på en sak när jag satt på tunnelbanan, själv som jag var. Folk säger att shopping, kläder och prylar bara gör en glad för stunden, men vet ni vad jag säger?
Det är väl för sjutton bättre att vara glad för några dagar än inget alls? Haha, sug på den ni!
Jag hittade en massa fina grejor, men det blev inga mönstrade leggings denna gång! Hittade inga som föll mig helt i smaken, så jag får leta vidare! Kommentera eller maila gärna om ni har något bra tips!

(Ni kanske förresten undrar varför jag lägger in en massa "streck" i mina inlägg hela tiden, men det är bara för att dumma google chrome inte vill spara mina hopp i texten i mina inlägg annars :/ Vet ni något om hur man kan stänga av det, för det börjar nämligen gå mig på nerverna!)
Jag tänkte dela med mig av mina inköp och vill ni gå tillbaka till dem sedan så kommer jag att lägga upp dem under kategorin "Shopping". Enjoy!
P.s. Jag köpte ett skitsnyggt somrigt nagellack och läppglans också, men jag tänkte ha det som en liten cliffhanger, så vi får väl se när dessa två dyker upp...
~ Detta är egentligen Lenitas glajjor, men jag köpte faktiskt likadana :) Det är så sällan som jag hittar några som är riktigt snygga!


~ Posing under fotbollsmatchen!


~ Skitsnygg festblåsa eller om man bara vill känna sig lite fin en vardag :)
Kommer från NewYorker



~ Gullig topp med text som jag fortfarande inte har läst exakt, haha. Blir spännande att se sedan! ;)



~ Skor från H&M som jag gärna vill kalla seglarskor. Lite svårt att se detaljerna nu, men det är faktiskt lite sailor över dem!




~ Haha, här är mina glasögon. Jag älskar Ray Ban glasögon och det här är en något billigare variant ;)
Skitsnygga i alla fall tycker jag och jag är inte den som bryr mig så jättemycket om märkesgrejer. (Fast om någon annan har lust att pröjsa så gärna för mig!)






~ Det här är inte något som jag har köpt. Gulliga Rosalie köpte det åt mig när hon var i Barcelona! Världens gulligaste fotlänk! Tack Stina! ♥






Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0