Shoppingrunda = Sann kärlek!

Hejsan!
Jag har upptäckt en sak hos mig själv; jag skriver väldigt ofta samma rubrik på bloggen som jag gör på facebook.
En liten sak som jag reflekterade över just nu bara!
I dag slutade jag efter lunch, galet rolig lektion i frisör! Knivarna skar, blodet forsade!
Nej, jag skoja bara ;) Ingen (vad jag vet) kom till skada :D
Mycket roligt var det i alla fall och jag fick till ett väldigt bra resultat tycker jag!

Efter skolan strosade jag runt i det soliga, men ack så blåsiga, vädret i Sumpan! Först stannade jag till på Apoteket för att köpa en deodorant som inte kliar, jag har nästan rivit upp sår under mina armar! Tror att jag är allergisk mot aluminium, inte för att jag visste om att det fanns i, men det gör det tydligen!
Det här var någon slags variant som liknar en lotion i konsistensen och man liksom smörjer på den. Var lite skeptisk till det, men jag har testat den och den klarade en shoppingrunda så den är helt klart godkänd!
Därefter nästan sprang jag till Subway för att jag var så hungrig så jag höll på att dö på kuppen! Kom fram vid liv och med lite mat i magen kunde jag fortsätta :) Det blev läppglans med UV-skydd och en present till Lenita som fyllde år i måndags på Åhléns♥
Sedan gick jag till bokhandeln och kötpte en Grekland-Parlör inför min och Stinas resa :) Hade ingen aning om att de var så dyra!

När jag var klar med Sumpan for jag till Kista och fyndade två par urgulliga trosor på Gina tricot som var nedsatta till råga på allt :), det babygröna nagellacket från Isadoras sommarkollektion och en sjukt söt tröja på Vero Moda som även kan användas som tunika :) Ett litet tips är att Vero Moda har 20 % på alla tröjor och toppar i dag och i morgon, så om ni har vägarna förbi kan det vara värt att stanna till där :)

~ Klippningen kommer att läggas in under fliken "Nicc's hår" och där kommer även beskrivningar :)









~ En kyss farväl till min docka som snart inte har något hår kvar! (Märker ni något speciellt med mina ögon?)



~ Jag är så kär i BikBoks märke Red Bird! ♥






~ Haha, Stina ser du vad glad han ser ut? :D Fatta vad roligt vi kommer att ha! :D ♥



~ Deo, nagellack och läppglans



~ Älska trosor! ♥





Pussar på er, ha en superbra helg! ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0