Stiiiiniiiiis var är du???

Tjenare!
Har nyss klippt pappa och fick lite cash för det också :) Observera att dessa ska ner i min resekassa och ingen annanstans! Haha.
Men jag har faktiskt spanat in ett par grejer som jag ska köpa innan resa 1 :)
1. Juicy tubes från Lancôme! Jag vet inte vad den heter men det finns en av dem som luktar typ cola och som jag vill ha! Frågan är bara om det är värt priset?

2. Ett läppglans från Åhléns (allt detta finns för övrigt att köpa på Åhléns) som har UV-skydd! Kan vara värt att tänka på inför resan? Brukar få riktigt nariga läppar av solen!

3. Favorit! Jag säger bara det!

4. Ni vet ju hur jag är med nagellack ... Sommarcollection från Isadora! <3







~ Alltså, ni fattar inte hur det såg ut innan! Helt galet! Hela sidan till höger var proppad med en massa prylar och skit! Hittade kläder från typ 1871 som jag har letat efter lika länge!



~ Kassen närmast ska till landet och resten ska kastas! (Både mina och Flisans grejer)
Duktiga jag! :D








~ Syster ♥





Nu ska jag göra annat och sedan bada i min choklad och vanilj grej! :D
Ha det bäst och glöm inte att bestämma ett ämne åt mig
Pussar ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0