Ändrade planer

Hej bloggen!
I dag mår jag och syrran bättre så vi hade planerat en heldag på ung 08 festivalen, men vi gick typ bara dit och var där någon halvtimme, sedan tröttnade vi ... haha. Istället begav vi oss på shoppingtur och gjorde några riktiga fynd :D
Jag köpte världens snyggaste skinnjacka och ett ascoolt nagellack som man ska måla över ett vanligt från Isadora och så kommer det att bilda sprickor mellan de båda färgerna :D Hur coolt? Dessutom hittade jag en present till Linnsan också :D Bara några presenter kvar nu, bland annat till Flisan som blir 14 år på söndag :O Vart tog tiden vägen? När blev du så stor älskade syster? Ni kan väl göra mig en stor tjänst och gå in på hennes blogg på söndag och skriva en grattis kommentar så kommer hon att bli hur glad som helst ;)
Klicka här för att komma till hennes blogg
Nu ska jag skriva lite :)
Puss! ♥
~ Graffiti Nails comin up! :D
~ Älska jackan!!!! Vad gör jag? Älskar den! :D ♥
~ Haha, ja ... hrm ... här försöker jag att demonstrera min kärlek för min nya jacka ;)
Boys, ni har konkurrens!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0