Bitter-Sweet

Hejsan :)
Eller "God morgon" kanske är mer passande? Jag har redan varit uppe i nästan två timmar
nu så jag vet inte riktigt. Hihi!
Grönan var superroligt! Så härligt att få umgås med bästa vännerna igen :)
Insane var lika insane som alltid och jag skämde ut mig för att jag skrek så högt, annars träffade jag kusin och moster Malini och Ami :D Så roligt! Det gjorde verkligen min dag :) ♥

I går var jag hemma hos Carlie som tvingade mig att spela Halo, jag var riktigt dålig och jag tror att det slutade med ungefär 3 000 000 - 3 till honom, men jag är stolt över mina tre poäng! Även fast han spelade med typ en hand... haha. Sedan lyssnade vi på en massa musik och så käkade vi kyckling med kokosmjölk och röd curry-pasta med ris :) Yummie! En riktigt härlig dag med andra ord!

Snart ska jag sticka in på shoppingtur med Flisan och det ska bli jättekul, men tyvärr kan jag inte helt njuta eftersom den där dumma klumpen inför imorgon ligger och gnager ... Jag vill verkligen inte till tandläkaren, kalla mig barnslig om ni vill, men usch och fy! Tack och lov har man underbara vänner som ställer upp och följer med :) Ska hänga med Linnsan hela dagen eftersom hon också fortfarande är ledig :)
Ska passa på att fira henne ordentligt i efterskott också!

Nu måste jag skynda mig att göra mig färdig annars blir Flisan inte glad på mig ;)
Hon har förresten fått en jättesnygg piercing i naveln nu :) Supersnyggt!
Puss!♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0