CHILI

Hejsan!
Jag är nyligen hemkommen från världens bästa lägervecka på chili :)
Grymma andakter, superbra seminarium om andens gåvor, härliga människor och allmänt gött ;)
Sista natten dygnade vi så jag sov ända fram till 13.30 i dag, haha :)
Sedan har dagen förflutit i lugnt tempo och jag har i stort sett bara badat och sett på film!
Glömde min anteckningsbok med en hel del viktiga grejor i på seminariet så jag har mailat lägerchefen och hoppas verkligen att jag får tillbaka den!
Men tack alla för en grym vecka, jag har lärt mig så otroligt mycket och haft det så mysigt och roligt! :D
Det enda minuset är att när jag kom hem så väntade en kallelse till tandläkaren på sängen ... roligt, jag längtar! (not). Ni som känner mig vet att jag vid det här laget sitter under täcket och skallrar tänder (haha) i ren och skär skräck, men jag hoppas verkligen att allt går bra och att allt står rätt till med mina tänder. Jag tycke att det är grymt orättvist att jag jämt och ständigt verkar ha problem med mina tänder när jag borstar dem noggrannast i hela världen och dessutom råkar vara räddast ... hrm ... Jag hoppas att ni ber för mig.
Peace out!
Puss! ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0