Fullt upp!

Hejsan :)
Jag har haft väldigt mycket att göra i dag, så det har varit något hela tiden, vilket är roligt på många sätt men det är också skönt att bara få sätta sig ner och koppla av lite innan träningen också :) Yup, säsongsstart för moi och en sak kan jag berätta helt gratis; jag vet någon som kommer att ha träningsvärk i morgon ... Och denna någon är jag!
Men roligt, verkligen! Har faktiskt längtat efter att få träna, även om jag springer runt som en tok ändå, haha.
I dag har jag i alla fall hunnit med följande;
  • Fixat praoplats :) Underbara Klipp-it vill fortfarande ha mig :)
  • Varit hos gammelfarmor och gammelfarfar och tittat på när före detta världsmästaren "Tapper" klippte dem och det var riktigt intressant! Fick en hel del bra tips också! Vet ni förresten vad han tog för en sådan demonstration när han fortfarande arbetade (Pensionär nu)? 6000 :- ! Så det känns verkligen roligt :)
  • Handlat fluor! Jajamen, här ska lekas fluortant ;)
  • Varit på synundersökning för att jag ska kunna få mitt körkortstillstånd! Jippie! :D
  • Handlat en väldigt försenad födelsedagspresent!
Inte illa va? Jag må vara mycket, men lat är inte en av de grejerna!
Tagga till inför träningen nu :D
Puss!♥
P.s, håll utkik efter dagens outfit med några av nya kläderna som har kommit! Wie :D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0