Heldag med shopping på siktet :)

Hejsan!
Var ju inne i kista med Flisan i dag och det blev en heeeeeel del shopping, hehe...
Men mycket fina nya grejor som jag är trés, trés, trés nöjd med!
~ Blommig kjol från Vero Moda
Jag kan inte riktigt släppa sommaren än, för mig är den inte slut förrän löven börjar falla från träden, så det så! Har varit på jakt efter en sådan här kjol hela sommaren och hittade alltså en nu :) ♥
~ Älskar tröjan för att den har Englands flagga = coolt! Kommer från Gina. Loooove it!
(Dock har jag ingen aning om varför jag ser så förkrossad ut, haha)
~ Gråa typ sneakers med dragkedja på sidan från H&M. Supersköna (än så länge ;) ) och supersnygga! Köpte även ett par svarta, men jag glömde fota dem och orkar inte lägga in på datorn just nu ;) Use your imagination!


~ Lindex hade lite oväntat hur många gulliga halsband som helst och detta kunde jag inte motstå :) Gissa varför? ;) Det står en massa grejer i boken också och den heter tydligen "Peter Rabbit"


~ Jag behövde en ny vit BH eftersom den andra var för liten och fick byta ägare ;) Haha. Jättefin med vitt spetsmönster och kommer från H&M




~ Äntligen har Bik Bok fått in dessa igen :D Tror att det var en exakt sådan jag ville ha förut :) Bustier som är skitsnyggt till urringade kläder :)


~ Curlers från H&M, ett hett tips för snygga lockar och volym! Väldigt billiga dessutom!


Och det sista jag köpte var världens snyggaste klänning som jag ska ha på dopet och av samma anledning tänker jag inte visa er den än! Haha, ni får vänta tills lördag som alla andra ;) Jag kan dock lova att den är riktigt snygg!
Det här var lätt den bästa shoppingturen på mycket mycket länge! Tack syster :)
Och tack för linnet som jag fick nyss :) Love dig!♥

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-08-18 @ 20:40:49
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0