Jävla skit dator

Hejsan!
Jag tänkte bara förklara mitt bloguppehåll: vår jävla dator gick sönder så vi var tvugna att ta bort
allt på datorn! Allt! Förstår ni hur mycket av mina böcker som kommer vara bortanär vi väl får igång den igen? Så många år av arbete :( Som tur är har jag skrivitväldigt mycket för hand också och har ett jäkla bra minne, men jag var ändå helt förstörd först, satt och bölade samtidigt som jag såg på när allt raderades ... *Snyft*
En sak till är skit, men jag är en stark person och tar mig igenom det också!
Annars är allt så perfekt som det bara kan vara :) Så synd när riktiga idiot saker händer och som ni märker får det mig att börja svära också, haha ;) Men so what?
Landet i helgen och det är riktigt nice! Har saknat det och på måndag sätter skolan i gång på allvar! Ska faktiskt bli lite roligt eftersom det är väldigt roliga ämnen jag har, nästan  bara frisör och helt okej dagar måste jag säga efter att ha tait en titt på mitt schema :) Jippie! :D


Så nu vet ni varför det dröjer, bloggpaus på obestämd framtid!
Puss!♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0