*Lycklig*

Hejsan!
Jag är så himla lycklig att det äntligen är över!
I nästan två veckor har jag gått runt och haft den där klumpen i magen och i dag var det nästan outhärdligt!
Tandläkaren är bland det värsta jag vet, men vet ni vad? Det gick bra!
Det var riktigt påfrestande rent känslomässigt, men alla har någon rädsla eller fobi. Detta råkar bara vara min.
Det visade sig att jag hade två saker som kunde utveckla sig till hål om jag inte tar hand om det, men inget jag behöver laga. Jag ska tydligen använda fluor! Och tandtråd, haha. Men den urgulliga tandhyginisten som jag dessvärre inte minns namnet på sa att jag borstade noga i alla fall :) Lite tandsten hade jag också, men det var inte så farligt. Jag föredrog att någon petade runt mina tänder istället för i dem.
Nu är jag i alla fall väldigt lycklig och har som enda råd till tandläkarrädda som jag; Ta det lugnt, andas, skräm inte upp dig själv helt i onödan och våga tala om, både för din tandläkare och folk untomkring, din rädsla! Det hjälper.
Och det viktigaste utav allt; glöm aldrig att Gud är med dig. Han älskar dig.
God bless.
~ En suddig bild från igår, men rätt häftig :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0