Mine!

~ (För er puckon som inte uppskattar mina kunskaper i paint *host* så är detta en kundvagn!)
Detta är nu beställt från H&M och kommer att dyka upp lite då och då i min brevlåda :) Tror att den första prylen kommer i slutet av augusti, vilket är snart! :D Kan bli en liten tröst efter tandläkaren :/
De ursnygga stövlarna betalar mami och papi :D Tack så jättemycket! ♥

I dag har jag varit på jakt efter praktikplats, och det gick lite sådär beroende på hur man ser på saken!
Jag fick varken ett jag eller ett nej eftersom cheferna inte var där så jag skulle återkomma och så hoppas jag på det bästa! :D Vill verkligen ha den här platsen, verkar superbra!
Vad har jag mer gjort? Jag har inhandlat present till Flisan! Det ni!
Längtar tills hennes födelsedag :)
Sådär, puss på er!♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0