Skön dag ute i det fria!

Hejsan!
I dag gick jag och Flisan upp hyfsat tidigt och bestämde oss för att gå ut lite i det fria så vi gick ut
i parken och gungade lite innan vi köpte en glass :) Mums!
Vill egentligen in till nån konsert i Kungsan i kväll och dansa loss, men jag pallar inte, haha.
Haha, fick nyss en brun och en svart kajal penna av Flisan :D Tack!
~ Love ya sis <3
~ Haha, jag var bara tvungen att visa hur jag packar, har alltid med så jäkla mycket saker :P
~ ... och här försökte jag släpa med mig min packning till Egypten ... haha
~ Fyra av de fem gäddorna som "vi" drog upp :) Yummie!
~ Haha, jag hade lite roligt på jobbet ;) Förena nytta med nöje, det är vad jag snackar om!
~ Världens sötaste kille! ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0