Underbart dop!

Hej och hå!
Det blev inget bloggande efter dopet, men det var helt underbart!
Allt var jättefint och matchande dekorationer i blått :) Hur gulligt som helst!
Dante var så snäll så och grät inte en enda gång fast den andra bebisen som också skulle döpas gjorde det, och då blev vi alla väldigt stolta såklart! Det gick jättebra att hålla honom också, även fast den lille skrutten börjar bli tung.
Träningsvärk i dag, haha!
Det var väldigt roligt att träffa så många nya människor också och en del nya band blev knutna :)
De blev jätteglada för min dop-present (har inga bilder nu, får fixa det i morgon) som var ett halsband med brunt läderband och tre silverbrickor med texterna; "Nicole" "A Dato" (från denna dag på latin) och "Nicole". Självklart har jag ett likadant fast i vitt :) Det hänger faktiskt runt min hals just i skrivande stund, nära mitt hjärta :)
Jag fick faktiskt också en present för att jag är gudmor! Så gulligt! Det är en blå akustisk gitarr i miniatyr, har faktiskt tittat på en sådan förut och även varit på väg att köpa en! Jag blev superglad och tårarna var inte långt därifrån kan jag ju säga... Tack så jättemycket för allt!
I dag har vi varit barnvakter åt den lille huvudpersonen och vi har varit ute på långpromis och skrattat och haft riktigt roligt! Jack och Lindah var här ett tag också och det var väldigt roligt :) Längtar till brorson nummer två :) ♥
Nu ska jag titta på "Jessica Simpson's : The price of beauty" och läsa lite :)
~ Några bilder från dopet :)
Pussar!♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0