Wants!

Hejsan!
I dag är jag fortfarande sjuk, men jag känner mig ändå helt okej!
Det är ju trots allt mer eller mindre tre veckor kvar av sommarlovet :D
Jag har lite saker kvar planerade och jag har bland annat hittat lite grejor som jag skulle vilja inhandla :)
Jag tänkte dela med mig lite av några av dem :)
Skjorta i färgen "ljus kitt" från H&M    99:-
Jättefint till jeans eller jeans shorts och ett plus för priset :)

Jättesnygga höga stövlar från H&M för 399 :-
Himla snygga skor som går till det mesta, älskar höga stövlar över huvud taget, speciellt till smala jeans eller leggings och någon kjol eller tunika!
Rutig skjorta från H&M (älskar H&M haha) 149 :-
Perfekt att ha till jeans :)
Bustier Svart
Bustier från Lindex för 199 :-
Det behöver inte just vara en exakt sådan här, men en bustier (gärna en vit eller blommig) vore perfekt till min nya tunika som är väldigt urringad under armarna om ni förstår vad jag menar. Supersnyggt till skortor också!
Sedan skulle jag gärna vilja ha en systemkamera också, men vi får väl se :)

Jag måste bara skriva om vad som hände nyss, har man världens bästa vänner eller vad?
Stina kom nyss hem till mig utan att jag visste om någonting och gav mig en proteinbar och en vitamin dryck som hon hade fått på sin dans :) Hur gulligt är inte det?
Tack!!! ♥
Puss!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0