Your love is my drug

Hello!
I dag har jag varit på jobb-jakt igen, men cheferna skulle inte komma in förrän klockan 14.00 och då är jag redan på väg in till stan för att möta upp mina darlings Stina och Rose :) ♥ Vi ska nämligen åka in till Grönan och åka en massa karuseller :D Underbart! Har velat åka dit hela sommaren! Mycket härliga minnen från förra året, dock är jag lite av en fegis när det kommer till höga höjder, men vi får väl se ;) Så roligt!
I går firade vi Flisan och Lowes familj och mormor och Anders var här :) Supermysigt med världens godaste smörgåstårta som dessutom blev över så att vi fick lite till lunch i dag också ;) Yummie!
Dante har blivit så stor och han är riktigt rolig nu, så jäkla söt och bara flinar åt allt och alla :) Skrutt! ♥
Det känns som om det är rätt mycket som händer över huvud taget nu, men jag gillar när det är lite liv och lucka!
Blir så himla rastlös av att bara sitta stilla!
Har sett sista avsnittet av Vampire Diaries också alldeles precis, tänkte att jag skulle göra det innan säsong två börjar i september :) Det var riktigt bra!

Nu ska jag bara måla naglarna och testa mitt nya lack med ett coolt nagellack jag hade sedan tidigare och se om det blir lyckat! Hör av mig sen :)
Puss!
~ En bild från kräftskivefirandet :)
~ Grattis i efterskott världens bästa syster! ♥
~ Alltså ... jag vet att man inte får leka med maten, men frestelsen blev liksom lite för stor ...
Dessutom är jag ju fortfarande singel ;) Puss puss kräftan!
~ Älska hur luggen ligger!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0