A Guardian Angel

Haha, jag sa ju det! Jay vann idol :D Sååå glad jag blev! Jag hoppade och skrek så att hela familjen blev galen, haha. Grattis Jay Smith! Och grattis supersöta Minnah till en hedersvärd andraplats!
Helgen har varit jättebra, men något sjukt obehagligt fick jag, Stina och Linn vara med om..
Vi åkte in till stan i lördags och gick runt och julshoppade hela dagen, fikade och hade det bara allmänt mysigt. Sedan mot slutet av dagen så fick jag och Linn fnatt och letade i varenda tänkbar och otänkbar butik efter ett par raggsockor, och nr vi är inne på Indiska hör vi en smäll. Inget speciellt, tänkte vi eftersom de utanför höll på att plocka ihop alla stånden på hötorget. Sedan gick vi till nästa butik och då ser vi två polisbilar åka förbi med sirenerna på. När vi kommer till drottninggatan (?) så är hela gatan avspärrad och alla är jätteförvirrade och ingen verkar ha sett något, inte ens poliserna. Vi var tvugna att gå efter ett tag och när vi kom hem så ringde jag pappa och mamma och då fick vi höra att det hade varit en olycka med två bilar precis där vi var och i morse så hade de typ fastställt att det var ett bombattentat eller liknande ... Fem minuter efter att vi hade lämnat gatan. Vi befann oss liksom fortfarande i typ samma byggnad. Hade inte något gått fel med sprängladdningen så kan jag säga att det förmodligen hade slutat väldigt illa för oss. Snacka om att ha en skyddsängel.
Thank you Jesus
För att övergå till ett lite lättsammare ämne så var det träning som vanligt i dag, fick höra att det hade gått bra för nästan alla på graderingen, så grattis grattis! Mats försöker att övertala mig om att gradera upp till grön bälte, men jag vet inte ... haha. Jag vill verkligen, men jag hatar att sparras! Inte roligt alls! Näe, nästa graderingstillfälle är tydligen rätt litet och i februari, så när mitt revben har läkt tänkte jag gå på några sparringpass och se hur det går. Jag kan ju inte stå och böla, det funkar ju inte... Haha.
Körde i alla fall dubbla pass i dag eftersom jag var rätt så taggad och inte helt slutkörd efter vårt pass. Kunde inte riktigt stå emot då, haha. Det var roligt, första passet var vi bara fyra pers så då körde vi snurrsparkar och annat roligt :D Jag börjar få till jäkligt snygga sparkar igen :D Måste fota lite bilder nån gång :)  Och fys är ju alltid roligt, haha, i alla fall efteråt ;)
~ Jupp, det är min tränare Mats Tverin som utför den brillianta splitt sparken :)
Puss!♥

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Trevlig kväll =)

Ha det bra sötnos ! <3

KrAmSiSaR <3

; )

2010-12-13 @ 17:21:34
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0