... And there was carma ...

Hejsan! Saknat mig? ;)
Tror ni inte att när Anna och Anna läste upp vilka som skulle ha vilka kunder så fanns det tre stycken som skulle permanenta sig. Alltså tre stycken. Gissa vem som fick den första?
Haha, jag som hade mensvärk redan innan, jag ville bara gråta! Men det var faktiskt riktigt roligt! Det är så sjukt annorlunda att permanenta en människa istället för en docka! Jättefin och nöjd blev hon också :)
Om en timme börjar Cactus också :) Roligt, fast jag kommer bara vara där i en timme för sedan bär det av till träning inför sundbybergs luciatåg :) Det ser ut som om det kommer att bli en bra kväll! :D ♥
Love, Nica

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0