Att ta upp kontakten med familj och vänner

Hej bloggen!
Är det inte härligt när man helt oväntat "råkar" ta upp kontakten med folk från ens förflutna? (De som bara råkade försvinna, inte de som man medvetet har suddat bort ur ens liv) Jag och mamma satt inne på facebook och kollade upp lite gamla vänner och sånt (nej hon vägrar fortfarande facebook) och så kom vi in på några sysslingar till mig som jag inte har träffat på sjukt många år. Jag började skriva ett mail och sedan har det bara fortsatt, känns jätteroligt! Även om vi kanske inte minns varandra så jätteväl så är vi ju likväl släkt :)
Jätteroligt! :) 
Glöm inte bort varifrån ni kommer ;)


  
Puss puss puss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0