Baka med Nicole och Carlie

Hejsan!
I dag har jag hängt hemma hos Carlie större delen av dagen, det tog skitlång tid att ta sig dit på grund av att jag missade tåg precis på minuten och bla bla bla så min resetid kanske var lite mer än en timme? Ja, man kan ju göra roligare saker... Haha.
Men när jag väl kom fram hade vi det väldigt trevligt i alla fall :) (Ja, jag hatar också ordet "trevligt", men vad ska jag säga då? :P) Vi såg på film och bakade knäck :) Heter det verkligen "baka knäck"? Man kanske säger "koka knäck"? Jaja, något av dem gjorde vi i alla fall :)
I morgon ska jag träffa Stinisen och så måste vi på superhemligt juluppdrag utsänt av mamma, haha. ;)
Jag har massa bilder att visa er, men jag hittar inte min usb-sladd... Hmm, jaja det kommer fler inlägg under kvällen :)
Puss! ♥
Jag hade tänkt hinna med att se på "Elizabethtown" ikväll också :) Vägrade se den på tiden då jag var dödligt förälskad i Orlando Bloom bara för att han blev tillsammans med Kirsten Dunst, haha. Nu har jag kommit över det i alla fall ;) (Or have I?  Haha...)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0