Bloggfenomenet...

Hejsan!
Jag har lunchrast nu på jobbetså jag tänkte passa på att skriva ett kort inlägg :)
Jag satt just och tänkte på något som jag kallar för "bloggfenomenet". Alltså, ni vet när man träffar några kompisar eller någon släkting och följande konversation uppstår:


  
"Hej *kompis*, vet du vad som hände i torsdags? Jo, det var så att jag skulle ut ..."
"Jag vet, jag läste det i din blogg."

  
Har ni tänkt på det någon gång? Det är ju sant! Och det värsta är ju att jag är precis likadan själv... haha.
Men när man verkligen har tänkt ut någotsom man ska berätta för sina nära och kära så vet redan halva Sverige om det vid den tiden. Stört egentligen, men det är ju så det fungerar. Man vill ju samtidigt att folk ska läsa ens blogg, vad är det annars för mening med det? :D


  
Puss!♥

Kommentarer
Postat av: Dear Diary

hahha det händer ofta!! Just throwing it out there men tänkte höra med dig om det finns en möjlighet att du gör ett inlägg om min sida på din blogg? Tänker eftersom att den inte är en ”vanlig” blogg utan mer rolig läsning så kanske det går? Kram



http://deardiaryconfessions.blogg.se



2010-12-09 @ 13:43:51
URL: http://deardiaryconfessions.blogg.se/
Postat av: Dear Diary

jag förstår! men tänkte att jag förlorar ju inget på att fråga :) hur har du gjort för att få många läsare? :)

2010-12-09 @ 13:59:00
URL: http://deardiaryconfessions.blogg.se/

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0