Bubbleroom.se

Tja tja!
Jag tänkte shoppa lite imorgon efter skolan och för att komma i stämning så sitter jag och kollar efter snygga toppar med bar rygg - Men jag hittar ju inga! Nu vill jag ju visa upp min snygga tatuering :D
Vet ni vart man kan köpa det? :)
Så länge bjuder jag på lite snygga plagg från bubbleroom.se!
VILA Icecream Top Black With Vanilla (Svart/Vanilj) på Bubbleroom.se
~ Snygg transparent tröja med små spetsdetaljer
Rut m.fl. Celine Back Frill Top Romantic på Bubbleroom.se
~ Den här läckra toppen hade snygg rygg, men helst vill jag ju ha en helt bar :)
Acne  Lifetime Lrib Paw10 Black på Bubbleroom.se
~ Den här ryggen gillade jag skarpt! Från Acne :)
Bubbleroom / H Linne Svart på Bubbleroom.se
~ Jag gillar toppar som är utskurna på det här sättet :)
Puss!♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0