Ett väldigt användbart ord

Har ni några ord som ni använder lite extra mycket?
Själv är jag en riktig sucker för förkortningar, men när jag skriver så stänger min hjärna automatiskt av den funktionen - för det mesta i alla fall -. När jag bloggar så händer det ändå att jag använder mig av dem när jag är lite slö eller trött, haha ;)
Mitt absoluta favoritord måste vara "typ" av den enkla anledningen att det helt enkelt är ett väldigt bra mellanting mellan ja och nej. Ibland när mamma frågar mig om jag till exempel har städat rummet eller damsugit mattan så brukar jag svara just "typ" och det betyder för det mesta nej, haha. Tyvärr har mamma lärt sig att genomskåda mig så nu fungerar inte det lika bra längre, men jag bara kom att tänka på det.
Jag ska räkna någon dag hur många "typ" jag kan komma upp till, haha.
Vad använder ni för ord? :)
~ Söt bild på söt kille :) Fasters älskling :) ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0