Fina smycken

Cha cha!
Jag kom precis hem från en jättemysig övernattning hos Rose :)
Vi hade väldigt roligt, spelade badminton, spanade in en snygg kille (haha), såg på Valentines Day och Trubbel i paradiset och åt god mat :) Rose kompis Latoya (hur fint är inte det namnet?) från Belgien var också där så nu är jag lite förvirrad över vilket språk jag verkligen pratar, haha. Fick prata engelska hela kvällen och kunde även gläns med lite holländska :) Mycket roligt! Tack Chan ♥ :D
När jag slog på datorn så upptäckte jag att jag hade vunnit en tävling hos "Zweet's smycken" där ni kanske minns att jag beställde två smycken till Dantes dop :) Jätteroligt! Älskar hennes fina smycken!
~ Det vita halsbanet är mitt och det bruna fick Dante :) ♥ Det står Nicole, A dato (från denna dag - tyckte att det passade eftersom jag blev gudmor den dagen :) ), Dante. Fint va? :)
Puss!♥

Kommentarer
Postat av: Rose

tack själv ♥♥♥

2010-12-29 @ 01:59:04
URL: http://roseonthemoon.blogspot.com
Postat av: Krille

Haha, då var du duktig, när jag var i Belgien fattade jag verkligen noll av vad dem sa, knappt att min mamma förstod... xD

2010-12-29 @ 22:31:31

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0