God morgon

God morgon bloggen!
I går på jobbet fick jag rycka in och även agera jultomte lite ;) Det vill säga att jag slog in några produkter så att det blev ännu mer julstämning! Det är ju redan så himla mysigt pyntat där så man blir så glad när man kommer in dit :)
De har fått in en ny blekningskräm som ska få ersätta blonderingspulvret, vilket är superbra eftersom pulvret dammar och är skadligt för våra luftvägar. På skolan har vi också någon sorts mousseliknande blonderingskräm. Jag tycker att fler salonger och skolor borde tänka på det här, för det är inte så roligt att så många frisörer måste byta yrke efter bara några år på grund av skador, allergier och sjukdomar!
~ Vad finns i paketet? :)
~ "Ho ho ho"
~ Blonderingskräm från RUSK
~ Mitt fina örhänge :) ♥
Puss!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0