Julshopping

Nu har jag äntligen lagt upp bilderna från lördagens julshopping på datorn och tänkte visa er!
Allt kan jag förstås inte visa eftersom en del är julklappar till folk som läser min blogg ;D
~ Söt tröja :) Alltid användbart liksom :) Ni vet ju hur jag är med söta texter ;)
~ Raggisar :D ♥
~ Asså faaan vad vi letade! Bara därför tänker jag vara snäll mot alla er som också vill ha ett par; de finns på Kappahl!  :D
~ Denna väntade när jag kom hem :) Fick den av mamma, har börjat samla grejer nu tills jag flyttar hemifrån, även fast det med största sannolikhet kommer att ta ett bra tag innan jag lämnar fågelboet, haha ;)
~ Älska kandelabrar! ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0