Lov - äntligen!

Kan man säga något annat? Det är loooooov :D
Gud vad härligt, nu kan jag stressa ner lite!
I dag efter avslutningen (som var väldigt mysig men hade sina flippade stunder, haha) så gick jag förbi salongen och visade upp min tatuering och därefter åkte jag och Flisan till Solna Centrum och shoppade :D Så härligt!
Det blev rätt många snygga grejor och även ett par presenter :D Bland annat hittade jag två jättesnygga toppar som verkligen visar upp min tatuering :) Dessvärre inget linne med rygg-urringning (haha, wtf?!), men man kan ju inte få allt! Världens snyggaste ögonskuggor hittade jag också!:D
~ Medan vi väntade på att få börja vår efterlängtade avslutning bestämde sig Lenita för att ta en tupplur helt plötsligt...
~ Haha, "klia kissen bakom örat" ;)
~ Jaa, vad ska jag säga ... Jag gjorde en blå drake och Lenita en ko med väldigt detaljerade inälvor... haha. Finner ni inte rätt julkänsla nu så vet jag inte vad!
~ Några gjorde faktiskt väldigt fina tomtar :)
~ Och en liten gris också! :)
~ Haha, jag var så trött på pepparkakor men jag ville ändå dekorera en :=) Gjorde en som jag gav bort till min mentor, hoppas mutor fungerar ;)
~ Nu är granen uppe också! :D Helt odekorerad, men vadå? Min gran är lika vacker naturell och jag älskar den ändå ;)
Bilder kommer senare, snart ska jag över en snabbis till Stina och Linn och byta julklappar :) ♥
Puss!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0