Luciiiiiiiiiaaaaaaa

Hejsan!
Ja, jag har lite damp... Haha.
Glad Lucia! Eller säger man verkligen det? Jag diskuterade det där med min syssling i dag och vi kom fram till att det nog är korrekt, haha. Jag var inte i skolan över huvud taget i dag eftersom jag var och lussade på Ekbackens äldreboende :) Alltid lika roligt! Älskar att se hur lyckliga de blir och det känns ju bra :D Vi fick rätt så bra betyg också av de söta små gamlingarna. Med undantaget för sista tåget då en tant säger mycket högt "Är det slut snart? Jag vill inte vara kvar här..." Haha... Vad säger man liksom? Jag tyckte att det var väldigt roligt!
Har ni tur får ni se lite bilder sen :D
Puss! ♥
Jag såg ett luciatåg på tvåan i morse som var så sjukt vackert! Fick tårar i ögonen :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0