Stina och Linn

Tack för en fin timme med julklappsbytning Stina och Linnsan :) Jag blev jätteglad för mina fina julklappar och jag ska först ragga upp alla snygga killar med mina snygga örhängen och sedan förföra dem med mitt hångelte :D Någon som känner sig sugen? ;)
~ Min fina Stina :) ♥
~ Och fina min Linn (Märkte ni vad jag gjorde nu med rimmen? :P) ♥
~ Mina julklappar :) ♥
~ Mys! Gissa vad jag gjorde så fort jag kom hem? ;) Detta plus lite hembakat julgodis och ett varmt bad :)
Success!
~ Små söta ♥ i :)
~ Inslagna paket on delivery!
~ Här ser man örhänget lite i alla fall :)
Tack tjejer, ni är så fina :) ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0