Tatoo

Hejsan!
Nu är det massa som har undrat vad det var som jag var så skräckslagen över och som ni kanske förstår av min rubrik har jag gaddat mig för första gången :D Jag är så jävla nöjd! Tack Rickard!
Så vad har jag gjort? Jo, en text "An deiner seite" som betyder vid din sida och som sitter på min axel nu!
Älskar den så mycket :) ♥
För mig symboliserar den min tro; en påminnelse för att det alltid kommer att gå någon bredvid min sida och se efter mig, musiken; hur otroligt mycket den betyder för mig, Tokio Hotel; en hyllning till ett band som har kommit att betyda så sjukt mycket för mig, och sist men inte minst är det ett bevis för att jag har överkommit min största rädsla som var nålar! :) Alltså; ingenting är omöjligt ;)
~ Sjukt fin :) ♥
~ Ny profilbild :)
~ Närbild :) ♥
Jag är så sjukt nöjd och jag bryr mig inte om ifall någon tycker att det är idiotiskt att skriva något på tyska, att den har med Tokio Hotel att göra, att jag medvetet ersatte det stora S:et med ett litet för att jag tyckte att det var finare eller något annat idiotiskt. Jag älskar min tatuering, sen får ni tycka vad ni vill! :)

~ Låten "An deiner seite" som är grunden för min tatuering :) ♥

Kommentarer
Postat av: Rose

Så fiiiin ♥

Gjorde det ont? :O

Btw, jag har äntligen skaffat mig en blogg haha, efter



pusshej<3

2010-12-21 @ 20:30:07
URL: http://roseonthemoon.blogspot.com/

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0