Bambi på hal is

Hejsan!
Jag kom nyss hem från idrotten och det var såklart skridskor!
Så vitt jag vill minnas hade ingen förvarnat mig om det innan så jag fick låna skridskor på plats ... Hehe ...
Det gick ju lite sådär kan man väl säga. Jag tycker att det var konstiga skridskor och lägg till det faktumet att jag inte hade åkte skridskor på ett år ... Mycket roligt!
Men jag överlevde som tur var och nu sitter jag här hemma i sängen och äter bulle som mamma bakade igår och dricker varm choklad och egenpressad blodapelsinjuice :) Mums!
Jag hade faktiskt tänkt lägga in ett litet videoinlägg också eftersom det senaste blev så totalfailat, men vi får väl se hur det blir med det! Jag tror nämligen att jag måste göra den från mobilen och det är väldigt irriterande. Sedan tycker inte jag att det är sådär fantstiskt roligt att sitta och snacka inför en kamera, även om det är jag som håller i den. Men jag ska göra mitt bästa. Några av er läsare har ju efterlyst det så jag får väl försöka!
Nu ska jag fortsätta titta på "Ghost Whisper" ;)


Puss o kram <3

 




Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0