Jag tänker ge er en dagens också :)

DAGENS VILL HA: En ny kamera (gärna digital), men ack vad det är sorgligt att göra sig av med pengar! 
DAGENS KLÄDSEL: Lee-jeans, grönt linne med dekorationer, strumpor med får på (haha) 
DAGENS SMINK: Mascara (Maybelline), vit eyleiner (visst tog jag på det idag? Måste kolla i spegeln! Joda, det har jag! Från MIST Stockholm), Coverstick (ACO från apoteket), dual foundation (Make-up store) och rouge (Lanôme)
DAGENS FRISYR: Utsläppt
DAGENS HÄNDELSE: Vi slutade tidigt och testade ett nytt matställe, haha. Det är väl det mest spännande som har hänt idag
DAGENS LÅT: Hilf mir Fliegen - Tokio Hotel
DAGENS PLANER: Kör och Cactus :D 
DAGENS SAKNAD: Hemligt ...
DAGENS DUMMASTE: Irritation 
DAGENS SJUKA: Lite känningar i halsen och oroade mig över att jag hade fått urinvägsinflammation eller något!
DAGENS DROG: Musik som vanligt antar jag. Och min besatthet av att skriva!
DAGENS ROLIGASTE: Vår svenskalärare sa något väldigt roligt som jag tyvärr inte kommer ihåg 
DAGENS FAVORIT: Cactus FTW! 
DAGENS KÖP: Ingenting förutom lunch som skolan betalar så jag antar ... ingenting haha.
DAGENS GODIS: Ingenting! Men jag är lite småsugen på choklad eller nötter  
DAGENS HUMÖR: Lite smått irriterad
DAGENS ORD: Haha?
Sådärja!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0