Lika låg som Glocalnet?

Hejsan!
Idag har jag känt mig lite låg, men efter goda vänner, träning och present från vår PMS-låda så är humöret mycket bättre! Tack alla som bidragit till det!
Och kan ni gissa vad jag fick för något?
En ansiktsmask med granatäpple och passionsblomma och ett jättesnyggt rosa nagellack!
Det underbara är att jag verkligen ville ha det där nagellacket, men mamma hade ingen aning om det! Senast jag var och shoppade med Flisan och Madde så stod jag och velade jättelänge med det där och bestämde mig sedan av någon anledning för att vänta. Och ansiktsmasker är ju som bekant min drog! Så himla mysigt att krypa ner i ett väldoftande bubbelbad med något mysigt att smaska på, en riktigt bra bok och en ansiktsmask och kanske rentav även en hårinpackning? :)

Efter skolan idag bestämde jag mig för att åka in till Solna och köpa det där linnet och armbanden som jag har tjatat sönder bloggen om alltför länge! Jag hittade tack och lov bägge delar och även fast linnet bara fanns i för små och för stora storlekar så passade mirakulöst nog den mindre! Den satt otroligt fint så det var positivt! :D
Jag hade tänkt ta lite bilder redan idag, men sedan gick jag på träningen och nu har jag precis duschat så jag är inte precis så lämpligt klädd för bilder just nu ...  Men imorgon så blir det en videoblogg innan kören och Cactus!
I'm a buissy women! ;)
Jag vill bara påminna er om hur otroligt obehagligt jag tycker att det är att prata inför kameror (och ändå så drömmer jag om att en dag få vara med i en film, haha), så ni får ha överseende med det!
ShoppingBag-1.gif image by nan62
Pussar o kramar, Nicole <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0