Nageldesign 2 - Twilight tema!

Det här är den designen som jag är absolut mest stolt över!
Jag är så himla nöjd och det kommer förmodligen även att bli en favorit i repris många gånger!
Det lilla minuset är att man behöver MCKET tid för att göra det, så börja inte pilla med det här en vanlig vardagskväll om du vill få färdigt allt samtidigt!
Detta gjorde jag inför premiären av New Moon på Twilight saga night!
Plus är att jag fick en massa komplimanger :)



Vänste hand


Höger hand



~ Ned Moon + strass




~ Jacob + läderhalsband med vargtand



~ B+E i ett hjärta, strass

~ Första bokstaven på alla i familjen Cullen (inkl. Bella)

~ C i strass (Cullen)

~ Twilight + strass

~ Två fangs med tippen på nageln som blod

~ Helt täckt av silverglitter

~ Rött äpple + strass

~ Edwards silvervolvo

 

 

Säg inte att jag inte har tänkt ut detta noga!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0