Puppy love

God kväll!
Jag hade ju som sagt tänkt lägga in ett videoinlägg men sedan så skenade bara tiden iväg och jag skulle göra matte, klippa pappa(blev jättebra och jag fick betalt :) ), bada med ansiktsmask (den där med choklad :) ) och sedan så ... Tja, vi kan väl säga som så att min lugg står åt alla håll och jag inte riktigt känner för det? :P
Men jag ska! Snart i alla fall!
Imorgon tänkte jag kanske åka in till Kista eller Solna efter skolan eftersom jag behöver fixa lite saker.
Jag är livrädd för att min topp och mina armband ska honna försvinna, och det vill jag inte! Sedan måste jag verkligen försöka byta till mig nya lurar också. Det här håller ju inte!

                                       

Idag hade vi förresten för ungefär första gången en väldigt intressant och rolig uppgift på bilden!
Vi ska skapa en hatt eller frisyr eller vad som helst med hjälp av hönsnät, tapetklister, färg och detaljer :)
Det är galet roligt och jag har värsta bra idén! (Tyvärr kan jag inte avslöja något eftersom somliga redan har försökt att få ur mig det en gång idag och jag vägrade att säga något, haha!)
Men jag tror att det kommer att bli häftigt till slut! Jag älskar att hålla på att pyssla med små grejer och detaljer!


Nu kanske några av er har börjat undra när jag ska komma till min rubrik och vad den har att göra med någonting, men det är ju så att jag har längtat efter att få skaffa hund i hela mitt liv, ända sedan jag lärde mig prata, och efter många, många års tjat så bestämde jag mig för att det första jag ska göra när jag flyttar hemifrån är att skaffa en! Smart va?
Och nej, jag har inte flyttat hemifrån! Haha.
Men jag satt och tittade lite på blocket och olika kennlar idag och blev lite valpkär igen :) Jag tänker skaffa en border collie sen, men alla kennlar jag hittade ville att man skulle uppmuntra vallning, och det är ju jättebra med tanke på rasen, men samtidigt så betyder ju inte det att man tvunget måste gå och skaffa får och bli fåraherde (eller något sådant) bara för att den har använts till det förut. Jag vet många BC som inte används för vallning och som mår alldeles prima! Så det så!
Annars vore en långhårig chihuahua inte heller helt fel. Otroligt mysiga och trevliga hundar :)
Eller en Cavalier King Charles Spaniel som jag alltid ville ha förut ... Fast jag ska lämna det ämnet nu för ni måste börja undra om jag har blivit helt galen som bara börjar snacka om hundar helt plötsligt ... Jaja ...


Nu ska jag sluta blogga för ikväll för det börjar redan spåra ut ... Men jag vill önska er en riktigt god natt!



Puss puss <3


Juste, ni kanske undrar över hur det gick med att inte prata eller tänka på killar (i den största möjliga mån) och det gick ju lite sådär ... En klar förbättring på tankebanan, men jag satt och pratade killar med Ellie redan på morgonen ... Fy på mig!
Näe, nu får det bli skärpning!
Haha, jag ska sätta ut en annons i tidningen, hur är det nu det brukar låta?

Jag är en vacker kvinna i mina bästa år som gillar långa skogspromenader och svampplockning!
Söker dig som väntar på den rätta! Ickerökare föredras!

Haha, herregud säger jag bara ... Sov gott!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0