Sjukling

Hejsan :)
Jag har inte haft någon lust eller ork till att blogga då jag har varit och fortfarande är ganska ordentligt förkyld! Idag är det dock bättre! :)
Jag är så otroligt taggad inför Tokio Hotel på onsdag nästa vecka och det kommer verkligen att bli höjdpunkten på lovet! Kanske till och med på hela året :)
Jag prövade mammas skinnbyxor idag och de sitter supersnyggt även på mig!
Till det ska jag ha mitt linne med kedjor, en awesome nageldesign och en cool frisyr med en hög tofs som jag ska piffa till lite! Åh vad det ska bli roligt!
Är det några mer än jag som är taggade?!
Rose, here we go! <3
Puss <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0