"Små lätta moln ser jag på min himmel"

Hejsan!
Det blir nog ingen videoblogg tills vidare för det går int eatt spela in :O Det är något konstigt med ljudet så det försvinner lite då och då. Hm ... Bättre att vänta med det då tills jag har lyckats reda ut detta!
Idag har jag i alla fall varit hemma hos Stina och bakat muffins med vit choklad och jordgubbar i :) Mycket gott måste jag säga! 
Lite senare ikväll ska vi på bio med två av hennes kompisar som jag aldrig har träffat och se Snabba Cash, så det ska bli väldigt spännande! Efter det ska Stina sova över hos mig och så blir det gudstjänst imorgon eftersom hon ändå behövde gå hem ganska tidigt!
Igår var jag, Flisan och Madde hemma hos Philip, vilket var jättemysigt!
Jag lärde känna lite nya personer också, vilket är mycket trevligt! Väldigt härliga människor! :)
Åh, jag känner att jag har lite ont i halsen, hoppas att det inte artar sig till en förkylning! Jag känner verkligen inte för att bli sjuk just nu!
På plussidan så är jag på fantastiskt humör :)
Pussar, Nicole <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0