07-01-10

Hejsan:)
Idag ryker Simons hår!
Jag har äntligen lyckats komma underfund med hur jag ska göra det, och jag tror att det får bli uniform (frisörspråk = lika långt på alla sidor) som jag sen fixar till så att det inte ser dumt ut :P
Jag ska äntligen få hjälp med min header :D Super!
Får hjälp av en av Flisans kompisar, och det är jag mycket glad över! Tack Paniz!
Nu ska jag fortsätta titta på 7:e himlen :)

Juste, måste bara uppdatera lite.
I tisdags (?) beställde vi lite saker från cdon.com, vilket jag ser fram emot!
Det blev New Moon (kommer dröja lite längre), New Moon soundtracket, en dubbelbox med Romeo och Julia (inte den gamla versionen tyvärr) och Australia, 3 singstar med ABBA, High School Musical och Disney :) Tror det var det :)

Sedan släpper jag nyheterna om att jag har skickat iväg ett kuvert med hemligt innehåll till Bonniers.
De flesta förstår säkert vad som finns i, men jag tänker inte prata alltför mycket om det här förrä jag vet mer. Men jag ber er däremot att hålla tummarna och be för mig och det där kuvertet. Det betyder allt för mig.
:)




Pussar och kramar, Nicole <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0