Att rensa garderoben!

Hejsan!
Idag var det en riktigt kort dag och jag slutade innan lunch :)
Vi var på museum med klassen och sen stannade jag förbi vid pizzerian och beställde en sallad! Mums!
Tyvärr fick jag vitlökssås istället för rhode islan och jag blev lite illamående av det, men annars ska jag inte klaga!
Jag har även hunnit med att städa ut hela garderoben, och det var inte lite som gick att slänga!
Gamla favoriter som jag hade glömt bort hittades och vissa inköp fick mig ärligt talat att skratta högt och undra hur sjutton jag tänkte när jag köpte dem?!
Nu är i alla fall det gjort och jag kan shoppa utan dåligt samvete X)
Men vad gör man med alla kläder som jag inte vill ha kvar då? Kan man skicka kläder till Haiti? I så fall vore det ju super, ska kolla upp det där!
Nu är det faktiskt en hel del grejer som jag måste göra. Jag ska börja med att skriva klart allt och skicka in min ansökning till skrivkursen och efter det hade jag tänkt hinna med att jobba lite på mitt tal på tyska och min uppsats om en förebild!
Ni får väl ha det så bra så länge så hörs vi snart igen!
Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Rose

Jätte fin bild :D

Och blogg förstås =)

<3

2010-01-27 @ 10:12:04
Postat av: Nicole

Tack sweetie :D <33

2010-01-29 @ 16:19:44
URL: http://niccsosweet.blogg.se/

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0