Gudstjänst!

Hejsan alla glada!
Jag vill verkligen bara börja med att tacka alla nya läsare och för alla fina kommentarer jag får :)
Det värmer verkligen!
Jag tänker ta upp den enda frågan jag fick till min frågestund nu, känns inte som om det blir så många fler trots den höjda statistiken (A) Ni kanske redan vet så mycket om mig ...
Hursomhelst!
Frågan löd:
Postat av: Marie

Hej Niccciiiiiii!!
Jag bara älskar din blogg<33333333 du borde uppdatera mera! :(

men nu ska jag komma till min fråga hur kan du ta så fina bilde på dig? du fastnar verkligen på billlld!!! ha det så braaaaa!<3333333333333


Svar:
Till att börja med vill jag bara säga att det inte är jag som har skrivit in till mig själv :P
Haha, men man får väl tacka och bocka :)
Jag ska verkligen bli bättre på att uppdatera, och framförallt med bilder. Nu när jag ser att jag får fler och fler läsare så börjar det liksom löna sig!

Hur jag får så bra bilder? Oj, tack så mycket! Jag brukar nämligen själv skoja och säga tvärtom, haha. Men jag tror på kvantitet och inte kvalité, det vill säga; Om du tar 10 bilder så borde åtminstone en eller två bli bra ;)

Kram, Nicole



Sådärja!
Idag har jag varit på gudstjänst i, och jag måste säga att jag kommer att sakna den nu när vi börjar åka till landet igen! Det har blivit en liten vana för mig att gå dit, be för veckan, hänga lite med alla sköna kompisar och sen bege mig hemåt. Men det får väl ordna sig ändå. Man måste ju inte vara i en kyrka för att be!
Idag var det lite extra roligt eftersom det var en trummis som jag inte kände igen.
Han kan inte ha varit alltför gammal och han satt och tittade upp mot mig väldigt mycket, vilket var uppskattat från mitt håll (A)
Hoppas att ingen som var med på gudstjänsten läser det här inlägget bara ... :P
Jag tänkte ha med en hissa och dissa idag också, så det kommer här nedan;
Hoppas att ni ser vad det står ;)
Puss o kram, Nicole <3
Kommentera gärna mera om ni undrar över över något eller bara vill vara lite sociala :)

Kommentarer
Postat av: emma

sv. Läste din header och såg att du gillade Tokio hotel :D Grymt (Y)



Ha det bra! :)

2010-01-11 @ 00:17:34
URL: http://eiisberg.blogg.se/

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0