Jag behöver er hjälp!

Hejsan alla underbara bloggläsare!
Jag vill be er om en stor tjänst i hopp om att vinna en tävling!
Jag är medlem på en hemsida som heter pointshop.se.
Där ska man tjäna ihop poäng som man senare kan shoppa för på samma sida i deras webshop.
Jag tycker att sidan är jättebra och att ni borde bli medlemmar.
Personligen deltar jag bara i saker på sidan som är helt gratis och har lyckats få ihop en hel del poäng!
Nu är det så att det är en tävling som går ut på att få flest vänner att bli medlemmar, så jag ber er att logga in på den här länken nedan och bli medlemmar :)
Kom ihåg att det inte behöver kosta bara du spanar efter knappen 100% gratis!
När ni har fullbordat steget med er mobil så läggs ni till i min sttistik eller vad man ska kalla det för:)
Kommentera gärna om ni har gått in på länken och blivit medlemmar så jag vet vilka jag ska tacka!

http://www.pointshop.se/?ref=769706

Tack så mycket <3






Kommentarer
Postat av: Ellinore

hallå ;)!

jag har äntligen börjat videobloggat, det var riktigt kul. om du vill kolla in det så kika in min blogg. Eller kanske bara vill du ställa en fråga :)?

ha det så bra nu! vi ses imorrn :D

pöözz!<3

2010-01-13 @ 23:00:36
URL: http://eellinooree.blogg.se/

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0