Jonas Gardell ikväll! :D

Hejsan!
Idag är det fredagsmyyyyyyys :D
Och så ska jag dessutom på Jonas Gardell ikväll också! Kan det bli mycket bättre?
Jag är så himla taggad och sitter praktiskt taget och bara studsar! Mamma och hennes kompis Lisa är de två jag ska dit med och jag hoppas verkligen att vi kommer att få det superroligt tillsammans!
Innan dess så ska jag försöka hinna med att göra klart mitt tal som jag av någon anledning fick för mig att göra på tyska. Tänkte dock inte på att jag inte har pratat tyska med någon sedan nian eftersom jag inte känner några tysktalande personer, men det tänkte ju inte jag på! Tack och lov så var jag väldigt bra på det, så det börjar komma tillbaka nu när jah arbetar med det :)


Jag har skrivit en önskelista över saker som jag vill köpa och jag kan bjuda på två saker i dagens inlägg :)
Lindex Shop Online - Topp Den här toppen kommer från Lindex och jag fick syn på den idag när en klasskompis bar upp den :) Superfin tycker jag!
Jag hade tänkt visa ett (eller snarare tre i ett) armband som kommer från Vero Moda också, men det ville sig ju inte alls! Jaja, jag får väl köpa det först då så kan jag visa sen!
Och när vi ändå talar om shopping så kan jag tillägga att jag har köpt två värme serum från Matrix idag också :)
Ett till mamma och ett till mig!
Jag skulle faktiskt rekommendera dem till alla som vill ha ett värmeskydd för håret. Vissa av Matrix produkter må vara lite annorlunda, men denna är faktiskt bra!
Detta är visserligen mousse, men det fungerar säkert lika bra. Det positiva med mousse är ju att det är lite lättare än gel (som jag köpte eftersom det var det enda som fanns kvar i serien) och inte tynger ner håret lika mycket!
Jag funderar också på att skapa en ny kategori med hårvårdstips från mig eftersom jag går frisörutbildningen och kan lära er en del. Vad säger ni om det?
Nu ska jag fortsätta mumsa på lite godis, skriva och sedan blir det nog mat snart också :) Pastasallad idag = mums! :)
Sedan måste jag ju fixa mig till ikväll också! Icke att förglömma!
Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: länitääää! 8>

hellå där :) hörru e inte dom där flaskorna spray-värmeskydd? fanns de kvar såna i skolan? :O isf, hur mkt kostade en? :) <3puss

2010-01-29 @ 19:06:43
Postat av: Nicole

Hejsan!

Jo det kanske de är :P MEn jag tyckte att det stod mousse (A) Jag kanske såg fel ...

Och nej, det fanns bara gel! Den där bilden kommer inte från min kamera. Fast min kostade 129 (utan vår rabatt, så halva priset på det)

Pöööss <33

2010-01-30 @ 14:21:19
URL: http://niccsosweet.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaha okej, trodde du hade tagit bilden hihi, thx ändå ^^<3

2010-02-04 @ 23:10:20

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0