Let's dance

Hejsan:)
Ikväll ska mamma och farmor sitta i publiken till Let's dance, så jag hoppas på att få se dom i TV ;)
Det där med frågestunden verkar ju gå lite sådär :P Jag har inte fått så jättemycket frågor så jag väntar lite med svar, men tackar så mycket för de jag får in :) Mycket roligt!
Jag har också blivit ombedd att uppdatera oftare, så det ska jag försöka att bli bättre på!
Ikväll är farmor och farfar här och ska sova över = mycket roligt!
Idag kom beställningen från CDON.com, och det är ju kul. Vi har spelat singstar, Flisan och jag, väldigt mycket idag! :D
Jag har inte så mycket att berätta idag faktiskt.
Jag ska nog lägga in en lista snart igen ...


Just nu känner jag mig lite smålåg. Jag inbillar mig eller så är det så att det är en spricka eller något o en av mina tänder, vilket får mig att må dåligt. Mina tänder är så dumma som bara går sönder hela tiden :(
Jag undrar hur många hål jag har haft egentligen ... Och jag borstar ändå väldigt noga. Jättekonstigt.
Alltså, PMS är inte att leka med säger jag bara! Ni killar har tur ;)


Pussar o kramar, Nicole  <3
Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0