Lyckad shopping med Syrran <3

Hejsan!
Igår var vi hemma hos Philip eftersom han hade bjudit dit oss och några andra :)
Vi hade galet mysigt och åkte pulka, spelade spel, käkade och umgicks och hade trevligt :D
Philip, läser du detta så tack så mycket!
Idag var jag och Felicia i Kista för en välbehövlig shoppingtur!
Jag behövde bland annat ett par nya jeans eftersom mina jeansleggings gick sönder! :(
Supersnygga hittade jag, men jag tänkte låta bilderna tala för sig själv eftersom en bild säger mer än tusen ord :)
Enjoy!
~ Supersnygga jeans med dragkedja från Lee


~ Närbild på dragkedjan (Klicka för större bild)



~ Värmehjärtan (Det bästa som uppfunnits sedan cykeln?)


~ Ansiktsmask med choklad i :) Hoppas bara att jag inte äter upp den ;)


~ Den där vita grejen är faktiskt en läslampa! Något som jag verkligen behövde eftersom jag annars ligger med mobilen som har en skärm som tycker om att retas med mig och slockna lite då och då ... (Dessutom kan jag även passa på och tipsa er om boken som jag håller i där; "Genom dina ögon" av Stephenie Meyer. Läs!)
~ Inte en så jättebra bild kanske, men det är en foundation och ett puder i ett från MAKE UP STORE :D
Jag tänkte att jag skulle köpa en foundation så jag gick in på Kicks och frågade en tjej om hon kunde hjälpa mig. Hon var så sjukt trevlig och det gör en på så bra himla humör! Hon visade mig och berättade och testade och så :)
Den kostade 259:- och det är det verkligen värt! Den är super!
~ Sedan visade hon mig även en jättefin gammelrosa rouge från LUMENE. Den passade jättefint till foundationen så jag köpte faktiskt den också. Ringde till och med först mamma och rådfrågade, men hon tyckte att jag skulle unna mig det eftersom jag aldrig har köpt något sånt annars :) (Foundation i alla fall)
125:-
~ Mitt sista köp är en skitsnygg BH :) Den kostade bara 99:- och jag tror mig minnas att den var lite nedsatt:)
Sådär ja! Det var mina köp det, och jag är jättenöjd!
Hoppas att ni har haft en fin lördag!
Pussar o kramar, Nicole <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0